fb-noscript
AMICI DO KAPSY: Objednáš levněji, rychleji, s přáteli *** Stáhni si novou aplikaci AMICI ***
Otevíráme dnes v 10:30
AMICI DO KAPSY: Objednáš levněji, rychleji, s přáteli *** Stáhni si novou aplikaci AMICI ***
Otevíráme dnes v 10:30

Často kladené otázky

Než zahájíte chat, podívejte se, jestli odpověď na svůj dotaz nenajdete zde. Na chatu také nelze dělat objednávky, pro objednání prosím vložte zvolené jídlo do košíku, vyplňte údaje a objednávku odešlete, případně objednejte telefonicky, děkujeme za pochopení.

1. Dovážíte na mou adresu?

Nejste si jistí, zda dovážíme i do vaší městské části/vaší obce? Seznam všech míst, kam dovážíme, najdete v sekci Zóny.

2. Jaká je minimální částka pro objednávku, abych nemusel/a platit rozvoz?

V sekci Zóny najdete u každé oblasti také informaci, za kolik je minimální objednávka, částka se liší od vzdálenosti jednotlivých zón od dané pobočky.

3. Pokud si objednám za méně, než je minimální částka objednávky, dovezete mi jídlo i tak?

Ano, ale s doplatkem do výše minimální objednávky.
Příklad 1 – objednáte-li si jídlo za 230 Kč v zóně s min. objednávkou za 250 Kč, doplatíte 20 Kč.
Příklad 2 – pokud je uvedeno např. jedno jídlo nebo 200 Kč, stačí, když je splněna alespoň jedna z těchto podmínek. Při objednání jídla za např. 189 Kč tak nedoplácíte nic, protože je splněna podmínka jedno jídlo.

Tip: Pokud vám do výše min. objednávky chybí pár desítek korun, přidejte si k jídlu třeba některý z našich nápojů.

4. Za jak dlouho mi doručíte jídlo?

Obvyklé časy doručení najdete v sekci Zóny. Doba doručení se vám také zobrazí při vytváření objednávky, uvedené časy jsou vždy pouze orientační.

5. Nevím, jestli byla moje objednávka přijata, kde najdu potvrzení o provedené objednávce?

Pokud jste došli až na konec objednávky, na e-mail, který jste uvedli, vám přijde potvrzení o objednávce. V případě, že jej nenajdete v doručené poště, podívejte se také do složky „Hromadné“ nebo „Spam“. Pokud e-mail nevidíte, kontaktujte nás v chatu či na tel. čísle pro danou pobočku.

6. Kde je moje jídlo?

Jestliže jste objednávali přes web, na e-mail vám dorazil také odkaz pro sledování objednávky. Po kliknutí na něj se můžete podívat, kde se vaše objednávka právě nachází. Má-li vaše objednávka zpoždění vyšší než 20 minut, kontaktujte prosím naše operátory přes chat a pro urychlení vyřízení spolu s dotazem uveďte také jméno a adresu, na kterou byla objednávka vytvořena.

7. Mohu platit stravenkami/platební kartou?

Ano, akceptujeme platbu stravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Déjeuner). Je také možné platit stravenkovou (Sodexo, Ticketrestaurant) a platební kartou u řidiče (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro) – chcete-li platit kartou u řidiče, zvolte u objednávky možnost „platba kartou“, při tel. objednávce na tuto skutečnost prosím upozorněte operátory.

8. Kolik stojí volání na vaši linku?

Telefonní čísla začínající trojčíslím 840 jsou tzv. bílé linky, které mají sazby za minutu odlišnou od klasického tarifu. Za hovor zaplatíte od 2,50 Kč do cca 5,60 Kč/min v závislosti na vašem operátorovi.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Obraťte se na nás. :) V případě, že máte dotaz k existující objednávce, uveďte spolu s dotazem také jméno a adresu, na kterou byla objednávka vytvořena, abychom váš dotaz vyřešili rychleji. Přejeme dobrou chuť!